2014. október 14., kedd

Padlizsánkrém

Folytatódik a padlizsán tesztelése, ha már kiderült, hogy nem is rossz ez a zöldség. :) Ezt a receptet is attól a kolléganőmtől kaptam, akitől a padlizsános csirkemell leírását szereztem. Fincsi lett, de valami az arányoknál valami hiba csúszhatott a számításaimba, én kicsit majonézesnek, anya inkább citromosnak érezte, úgyhogy párszor még próbálkozni fogok arányok változtatásával. Egy próbát azért így is megér szerintem :)

 Hozzávalók:

  • 3 db közepes padlizsán
  • 1 fej vöröshagyma
  • 3 evőkanál tejföl
  • 1 evőkanál majonéz
  • 1 teáskanál mustár
  • 1/2 citrom leve
  • só, bors, fokhagyma granulátum
  • pici víz
A padlizsánokat félbe vágom és sütőpapíros lemezre téve megsütöm. A hagymát közben megpucolom, nagyon apróra vágom és kevés olajon megdinsztelem. Ha jól megsültek a padlizsánok, akkor a héját simán letudom húzni róla, felkockázom a húsát, majd pedig a hagymával és egy pici vízzel összeturmixolom, hozzáadom a többi hozzávalót is és egyneművé turmixolom.






4 megjegyzés:

  1. Nekem is van többféle padlizsánkrém receptem. Változatosabb az étkezés a zöldségkrémekkel, meg talán egészségesebb is!

    VálaszTörlés
  2. Én is kezdem megszeretni az ilyen krémeket :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj de szeretem! Én a mélyhűtőbe is szoktam elrakni lesütött padlizsánt, aztán télen csak ki kell olvasztani és kikeverni.
    Szerintem minden rendben az arányokkal, persze a padlizsánkrém is olyan, ahány ház... Majd próbálgatod, hogyan ízlik nektek a legjobban.

    VálaszTörlés