2017. április 14., péntek

Almás babakeksz

Ezt a receptet is az egyik babás csoportba tette fel az egyik anyuka, úgyhogy gondoltam kipróbálom. Szerintem sokkal puhább és finomabb, mint a múltkori banános keksz. Éppen ezért ez a keksz lesz majd az alapja Bálint szülinapi tortájának is a jövő héten. Nem igényel nagy konyhatudományt és tényleg csak három hozzávaló szükséges hozzá :)

Hozzávalók:
  • 1 db alma
  • 12 dkg ledarált zabpehely
  • 1 evőkanál napraforgó olaj
Az almát megpucolom, kivágom a magházát és almareszelőn  lereszelem, majd hozzáadom a darált zabpelyhet és az olajat és tésztává gyúrom. Golyókat formázok belőle, amiket kicsit lelapítok és sütőpapírral bélelt tepsibe rakosgatom őket, majd kekszpecséttel óvatosan megnyomkodom őket (nekem 11 db kekszem lett). 200 fokra előmelegített sütőben kb. 20 perc alatt megsütöm.
 
 Itt éppen a minőségellenőr kóstolja az elkészült kekszet :)

1 megjegyzés:

  1. De édes!! :)
    A keksz nagyon tetszik, én is elkészítem majd. Hozhatod továbbra is az ilyen baba étel recepteket. :)

    VálaszTörlés