2013. június 19., szerda

Banános süti

Az imént sikeresen levizsgáztam, úgyhogy már én is élvezhetem a nyarat, már amennyire munka mellett lehet. :)
A szombati kirándulás is nagyon jól sikerült és végül ezt a nagyon egyszerű, de finom banános sütit készítettem el rá. Még pár éve a TV paprikán láttam ezt a süteményt és nagyon megtetszett. Nincs szükség hozzá sok hozzávalóra, sokáig eláll és még csak hűtőben sem kell tárolni, valamint még pár nap után is nagyon puha.

Hozzávalók:
  • 25 dkg magarin
  • 20 dkg kristálycukor
  • 4 db tojás
  • 4 db banán
  • 1 zacskó sütőpor
  • 30 dkg liszt
A margarint a cukorral habosra keverem, hozzáadom a tojásokat és szépen kikeverem. Közben a banánokat villával összetöröm és az előző masszához adom. Alaposan összekeverem és ehhez a tésztához hozzáadom még a sütőporos lisztet fokozatosan adagolva. Sütőpapírral bélelt tepsiben előmelegített sütőben kb. fél óra alatt megsütöm.
Porcukorral hintve tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése