2013. július 13., szombat

Chocolate chip cookies

Ezt a receptet Éva barátnőmtől kaptam, mert szerinte nagyon finom és egyszerű keksz, úgyhogy kipróbáltam és teljes mértékben igazat adok neki. Nálunk is nagy sikernek örvend, úgyhogy még biztos, hogy párszor elkészítem különböző variációkban. A receptet annyiban módosítottam, hogy elfelejtettem csokoládét venni hozzá, ezért került bele csokoládés tortadara, de szerintem az ízén semmit sem változtatott :)

Hozzávalók:
  • 280 gramm liszt
  • 1 teáskanál szódabikarbóna
  • 1 csapott teáskanál só
  • 210 gramm cukor (fele barna, fele fehér)
  • 225 gramm margarin
  • 2 teáskanál vanília aroma
  • 3 evőkanál víz
  • 2 db tojás
  • 1 zacskó csokoládés tortadara
A lisztet a szódabikarbónával és a sóval összekeverem. A cukrokat alaposan kikeverem a margarinnal, beleütöm a tojásokat, hozzáadom a vanília aromát és a vizet, majd pedig a lisztet. Beleteszem a tortadarát, amit óvatosan keverek el benne, hogy ne törjön össze.
Nagy sütőpapírral bélelt tepsibe, egymástól jó messzire kiskanálnyi halmokat rakok a tésztából. A halmokat egy picit ellapogatom, majd 180 fokra előmelegített sütőben 15 perc alatt megsütöm. Vigyázni kell, mert ha tovább sül, akkor nagyon száraz lesz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése