2014. április 24., csütörtök

Zabkása

Egyszerű, de finom kis reggeli a zabkása és sokféle módon lehet variálni. Mostanában egyre többször ezt reggelizem, csak folyton variálva és tetszik. Bátran ajánlom bárkinek.

 Hozzávalók (2 dl-es bögrében mérve, 2 személyre)

  • egy bögre zabpehely
  • két bögre tej
  • 3/4 bögre víz
  • méz, fahéj, tetszés szerint gyümölcs, joghurt
A zabpelyhet a tej és víz keverékében felteszem főni, ha már a zab kezd megpuhulni és sűrűsödni, akkor leveszem a tűzhelyről és müzlistálba töltöm. Mézet csurgatok bele, fahéjjal, pár kanál joghurttal, kockára vágott almával, vagy bármilyen idény gyümölccsel fogyasztható.


Zabkása fahéjjal, mézzel és frissen préselt gyümölcslével. 


Zabkása fahéjjal és almával.

3 megjegyzés:

  1. Még sosem próbáltam. pedig olyan régóta tervezem... Guszta! :)

    VálaszTörlés
  2. Én jobban szeretem a tejbegríznél is! A gyerekeim is szeretik, sőt el is készítik. Ők kakaóval szeretik.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem én is és az a jó benne, hogy nagyon jól variálható, így sosem unalmas reggeli :)

    VálaszTörlés