2015. június 5., péntek

Epres-tejszínes pohárdesszert - Blogkóstoló 23. fordulójára

A 23. Blogkóstoló háziasszonyi teendőit Judit, a Szénhidrát nélkül blog írója látja el, aki Ágit a ...konyhán innen - kerten túl... blogját sorsolta ki nekem. Régóta követem Ági blogját, rengeteg finomság megtalálható nála. Tegnap nagyon jól jött ennek az édességnek a receptje, amikor kevés időm a vendégem elé valami finomságot tenni. Annyiban módosítottam a recepten,hogy én nem házi babapiskótával, hanem keksszel készítettem.


Hozzávalók (4 személyre):

  • 1/2 kg eper
  • 5 dl Hulala
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 2+3 evőkanál porcukor
  • néhány puha, omlós keksz

Az epret megmosom, felkockázom. A felét 2 evőkanál porcukorral elkeverem és villával kissé összetöröm. A hulalát a cukrokkal kemény habbá verem. Egy nagy tál alján összetöröm a kekszek egy részét és ráöntöm a cukros eper egy részét, majd arra a habot, rá a keksz maradékát, maradék cukros epret és a habot. A tetejét pedig megszórom a félretett eperrel. Egy órára a hűtőbe teszem.






2 megjegyzés:

  1. Nagyon csábító lett azzal a rengeteg gyümölccsel.... :-P

    VálaszTörlés
  2. Szép lett, egy keveset ennék belőle, annak ellenére, hogy nem szeretem a tejszínhabot :)

    VálaszTörlés