2017. február 26., vasárnap

4. Blogszülinap

Eltelt újabb egy év. Igaz már nincs időm olyan gyakran írni, mint az elején, de a lelkesedésem még mindig nem csillapodott. Napi szinten sütök-főzök, csak közzétenni nincs mindig kapacitásom. A blog indulásakor még anyukám konyhájában sürögtem-forogtam, most viszont már a sajátomban, ami hihetetlen nagy örömmel tölt el! :) Most már én főzök a kisfiamnak és nem én vagyok a gyerek. Igaz, Bálint még sok mindent nem úgy eszik, mint mi, de élvezem a babaételek készítését is :)
Köszönöm a kedvességeteket, érdeklődéseteket és hogy ha van egy kis időtök figyelemmel kíséritek konyhabeli ténykedéseimet! Nagyon hálás vagyok érte!

Erre a jeles alkalomra ezt a tortát készítettem (aminek receptjét megtaláljátok itt.), hogy megköszönjem figyelmeteket! :)







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése