2013. május 24., péntek

5 perces bögrés csokis süti

Nem sok időm van a napokban semmire sem. Holnap vizsgázom és tanulok rá ezerrel. Viszont nagyon kívántam ma az édeset és akkor eszembe jutott, hogy régebben nagyon sokszor készítettem el ezt a bögrés sütit, miután egy barátnőmnél megkóstoltam és megkaptam a receptet. Fő érv volt még mellette, hogy minden megtalálható hozzá itthon, valamint tényleg csak 5 perc és kész is van. Elég jókora adag jön ki belőle és egy időre kielégíti az édességhiányomat. 

Hozzávalók:
  • 4 evőkanál liszt
  • 4 evőkanál cukor
  • 2 evőkanál kakaó
  • 1 tojás
  • 3 evőkanál tej
  • 3 evőkanál olaj vagy olvasztott margarin
  • 3 evőkanálnyi csokoládé darab (akár ki is hagyható)
  • 1 evőkanál csokoládé aroma
  • egy jó nagy bögre :)
A száraz hozzávalókat a bögrébe teszem és összekeverem. Hozzáadom a tojást és jól elkeverem a száraz anyagokkal. Beletöltöm a bögrébe a tejet és az olajat. Hozzáadom a csoki darabokat és az aromát, majd ismét összekeverem.
A bögrét a mikrohullámú sütőbe teszem és 3 percig 1000 watton "sütjük". A süti felemelkedik a bögre széléig, ha megsült kistányérra tehetjük. Fogyasztható magában, vaníliafagyival, gyümölccsel, ami éppen otthon van és kinek amivel tetszik. 
Én most bent hagytam a bögrében és banánkarikákkal ettem. Nagyon jól esett a lelkemnek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése