2013. május 6., hétfő

Kávés muffin tiramisu habbal

Ma van anyák napja és kinek másnak szándékoztam volna örömet szerezni ezzel a desszerttel, mint anyukámnak.
Mivel nagyon szereti a krémes süteményeket és ezeket a színes drazsékat, ezért készítettem el ezt a kávés muffint tiramisu habbal.

Boldog anyák napját minden anyának!

Hozzávalók:
Muffinhoz:
  • 10 dkg margarin
  • 12,5 dkg cukor
  • 1 rum aroma
  • 2 db tojás
  • 20 dkg liszt
  • 1 csomag sütőpor
  • 2 csomag 3in1-ben instant kávé (kb. 4 dkg a kettő)
  • 1 dl víz
  • 1 csipet só
Tiramisu krémhez:
  • 2 dl habtejszín
  • 2 csomag vaníliás cukor
  • 25 dkg mascarpone
  • 1 csomag habfixáló
Díszítéshez:
  • kakaópor
  • színes drazsék
 A margarint a cukorral habosra keverem. Hozzáadom a tojásokat, a rum aromát és a sót. Amikor már simára összekevertem, akkor hozzáadom a sütőporos, kávés lisztet és a vizet.
Kapszlikba töltöm a tésztát és előmelegített sütőben megsütöm.
Amíg a sül a tészta, addig elkészítem a krémet. Ehhez felverem a behűtött habtejszínt a vaníliás cukorral, hozzáadom a habfixálót, majd végül a mascarponét.
A kihűlt muffinokat díszítem a krémmel, megszórom őket kakaóval és színes drazsékat teszek rá.



2 megjegyzés:

  1. Nagyon izgalmasan hangzik ez a recept és gyönyörű a végeredmény! Vittem is a receptet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagy sikere volt itthon :) Biztos nálatok is imádni fogják!

      Törlés