2015. január 31., szombat

Banánfánk

Chef Vikinél bukkantam rá erre a fánk receptre, azonnal tudtam, hogy nekem találták ki. Elkészítettem és fantasztikus reggeli kerekedett ki belőle! Köszönöm szépen a receptet! :)

Hozzávalók:

  • 2 db banán
  • 1 db tojás
  • 1 dl tej
  • 1 evőkanál cukor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 1 csipet só
  • 14 dkg liszt
  • 1 kávéskanál sütőpor
  • késhegyni őrölt fahéj
  • olaj a sütéshez

A tojás fehérjét kemény habbá verem. A banánt villával összetöröm, majd hozzákeverem a tojás sárgáját, a sót és a cukrokat. Alaposan elkeverem, a végén pedig óvatosan hozzáadom a sütőporral elkevert lisztet, a fahéjat és a felvert tojáshabot. Az állaga hígabb nokedli tésztához hasonló lesz.
Forró és bő olajba egy kanállal beleadagolom a tésztát, ami szétterül és felfújódik egy kicsit, pár perec alatt megsül.



6 megjegyzés:

  1. Szuper, igen különleges lehet. De most nem irigykedem,mert anyósom szalagos fánkot sütött ebédre... :-)

    VálaszTörlés
  2. Imádom a banánt. :) Ez csak finom lehet! :)

    VálaszTörlés
  3. Remek kombinációnak hangzik :)

    VálaszTörlés
  4. :-))

    De örülök, hogy ízlett Nektek is :-)

    VálaszTörlés
  5. Ilyet még sosem ettem, de biztos szeretném. :)

    VálaszTörlés