2015. február 17., kedd

Kókuszbundás camembert

Nyuszifül imádja a rántott sajt minden formáját, gondoltam feldobom egy kicsit az egyhangú rántott sajtot, így most camembertet paníroztam neki és nem simán zsemlemorzsába, hanem kókuszosbundába. Nagyon ízlett neki, szerintem is finom volt. :)
Hozzávalók:

  • 3 db 125 grammos camembert sajt
  • liszt
  • 2- 3 db tojás + vegeta
  • 4 evőkanál zsemlemorzsa
  • 4 evőkanál kókuszreszelék
  • olaj a sütéshez
+rizs + áfonyadzsem

A camembert sajtokat négy cikkre vágom, beleforgatom a lisztbe, a felvert tojásba, amibe beletettem a vegetát is, majd pedig zsemlemorzsa és kókusz keverékébe, újra tojás, újra kókuszos zsemlemorzsa Alufóliába bélelt edénybe teszem, próbálom elkülöníteni egymástól őket, majd pedig a fagyasztóba rakom pár órára. Fagyasztóból kivéve, forró olajban kisütöm. Rizzsel és áfonyadzsemmel tálalom.



5 megjegyzés:

  1. Eddig még csak dióval párosítottam a camembert sajtot, de kókusszal is finomnak hangzik. :)

    VálaszTörlés
  2. Érdekes kombináció, de el tudom képzelni, hogy jól illik egymáshoz a kókusz és a camambert. :)

    VálaszTörlés
  3. Micsoda ötlet! :) Finom lehet! :)

    VálaszTörlés
  4. Még nem ettem, de szívesen kipróbálnám :)

    VálaszTörlés