2015. február 21., szombat

Tiramisu

Mindenkinek megvan a saját tiramisu receptje. Én is próbáltam többet is, eddig ez tetszik a legjobban, mert nem kell hozzá sok alapanyag és a végeredmény ízlik a családnak.

 Hozzávalók:

  • 2 dl habtejszín
  • 25 dkg mascarpone
  • 2 evőkanál cukor
  • kávé
  • rumaroma
  • babapiskóta
  • kakaópor
A habtejszínt a cukorral kemény habbá verem, hozzáadom a mascarponét, szépen egyneművé keverem. A kávéba beleteszem a rumaromát, gyorsan beleforgatom a babapiskótákat és leteszem a tál aljára, majd a krém felét elsimítom rajta, megint egy sor kávés rumaromás babapiskóta és a krém másik fele. Megszórom kakaóporral a tetejét és hűtőbe teszem pár órára.





4 megjegyzés:

  1. Imádom ezt az édességet! :) Nagyon guszta. De jó lenne belőle egy kicsi! Én is hasonlóan szoktam csinálni, tojás nélkül. Én nem szeretem a sütikbe a nyers tojást.

    VálaszTörlés
  2. De szívesen elfogadnék most egy kis kóstolót belőle, nagyon guszta! A tojást én is mellőzöm ebből a finomságból:)

    VálaszTörlés
  3. Gyorsan írok, a gyerekek meg ne lássák, mert követelni fogják! :-)
    Én is kipróbáltam többféle módon, egy sem volt, ami nem ízlett volna. Tojással is, meg nélküle is. De a tojást gőz fölött besűrítem, így nem nyersen kerül bele.

    VálaszTörlés
  4. Nekem jöhet minden változatban:) - de ahogy az olaszok készítik mandulaborral na az aztán az igazi.

    VálaszTörlés