2015. június 20., szombat

Tejfölös kevert süti eperrel

Ennek a gyors és finom sütinek a receptjére Marisznál bukkantam rá pár nappal ezelőtt és nem volt kétséges, hogy kipróbálom. Tényleg nagyon jó ez a süti, egyáltalán nem fullasztó, hanem könnyed, nekünk nagyon ízlett! Annyit változtattam rajta, hogy én sima búzaliszttel és cukorral készítettem. Köszönöm szépen a receptet! :)

 Hozzávalók:

  • 18 dkg cukor
  • 20 dkg liszt
  • 1 csomag sütőpor
  • 330 gramm tejföl
  • 2 db tojás
  • kb. 20 dkg eper

A tojásokat a cukorral kézi habverővel kikeverem, majd hozzáadom a tejfölt, majd a sütőporos lisztet. Egynemű tésztát kell kapnom, ha alaposan összekevertem. A jénai edényt kibélelem sütőpapírral, beleszórom a tészta tetejébe a félbevágott epreket, amiket előtte pici lisztbe forgattam és 180 fokra előmelegített sütőben megsütöm.



3 megjegyzés:

  1. Valami ilyesmi, könnyű sütit kéne nekem is kikavarni, de ma olyan lusta vagyok.... :-))

    VálaszTörlés
  2. Szép lett! Nagyon szeretem az ilyen egyszerű, nagyszerű sütiket! :)

    VálaszTörlés