2015. július 26., vasárnap

Spagetti virsliben

Rengetegszer visszaköszön neten az a kép, amikor spagettit főznek meg virsliben, legutóbb még Süninél is láttam, hogy elkészítette. Így kicsit továbbgondoltam és én is kipróbáltam. Szerintem finom lett :)

Hozzávalók:

  • kb. 3/4 kg virsli
  • kb. 1 csomag spagetti tészta
  • közepes fej vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • olaj
  • 3 evőkanál paradicsompüré
  • 3 evőkanál ketchup
  • oregánó, szerecsendió, kakukkfű, bazsalikom

+ reszelt sajt a tálaláshoz

A virsliket négy darabra vágom, beledugdosom a spagettiket 4-5-6 szálat egybe (attól függően, hogy sikerül elosztanom), forró vízben megfőzöm őket, majd leszűröm.
Készítek egy kis szószt hozzá: vöröshagymát nagyon apróra vágom és fokhagymával együtt az olajon megpirítom, hozzáadom a paradicsompürét, ketchupot és fűszerezem oregánóval, szerecsendióval, kakukkfűvel és bazsalikommal. Amikor egyet rottyan lezárom és ráöntöm a spagettis virslire.


2 megjegyzés:

  1. Ez olyan jópofa étel! :-) Én is láttam már, de még nem készült, pedig a gyerekek díjaznák. Én leginkább a reszelt sajtot a tetején! :-)

    VálaszTörlés