2013. szeptember 4., szerda

Tejfölös kekszes süti

Amikor ma Süni kirakta ismételt felhívást a játékra, rájöttem, hogy megfeledkeztem róla. Gyorsan átgondoltam, hogy minden megvan-e hozzá otthon és mivel a válasz igen volt, munka után rögtön nekiláttam, most jelenleg a hűtőben van és talán reggelig kibírjuk, hogy ne együnk belőle.
Sünihez képest annyit változtattam rajta, hogy csak háztartási kekszet használtam, mert csak az volt itthon.
Egyébként nagy előnye, hogy gyorsan elkészíthető és semmi különleges hozzávalóra nincs hozzá szükség. Szerintem nem először készült el nálunk. 
A kép sajnos nem lett valami tökéletes, meg a tetejére kicsit kevés tejfölt hagytam, de ízre jó lett :)

Hozzávalók (pités tálhoz):
  • 25 dkg háztartási keksz
  • 4,5 dl tejföl
  • 6 dkg cukor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 1 evőkanál keserű kakaópor 
A tejfölt összekeverem a cukrokkal, kettéveszem és az egyik felében elkeverem a kakaóport.  A pités tál alját leraktam keksszel  és egy réteg cukros tejfölt terítettem rá, aztán még egy réteg keksz, kakaós tejföl, harmadik réteg keksz és a tetején eloszlattam a maradék két fajta tejfölös keveréket.
Hűtőbe tettem és éjszaka várom, hogy kihűljön.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése