2014. július 19., szombat

Shrek süti

Viszonylag gyors, finom és még sütni sem kell. A recept az egyik szomszédasszonyunktól van. 

Hozzávalók:
  • 1/2 kg darált háztartási keksz
  • 15 dkg cukor
  • 25 dkg margarin
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 2 dl meleg tej
  • 10 dkg kókuszreszelék
  • 3 dkg kakaó
  • 1 üveg rumaroma
  • 1 üveg mandulaaroma (az a jó, ha szép zöld színe van)
A kekszet a cukorral és az olvasztott margarinnal összekeverem, majd pedig megfelezem a masszát. A massza egyik felébe beleteszem a kókuszreszeléket, kakaóport és a rumaromát. Alaposan összegyúrom, majd pedig egy kiolajozott tálca aljába lenyomkodom. A massza másik felébe beleteszem a mandula aromát, összegyúrom és rányomkodom a másik rétegre. Egy éjszakát a hűtőben hagyom állni, majd rudakra szeletelem.

6 megjegyzés:

  1. Mi is nagyon szeretjük, én még csokit is szoktam a tetejére olvasztani, de így is nagyon finom és egyszerű süti :)

    VálaszTörlés
  2. Már annyi helyen láttam de még nem próbáltam, talán majd most... :))

    VálaszTörlés
  3. Hétvégén épp valami sütés nélkülin törtem a fejem, aztán mégis bekapcsoltam a sütőt. Jól jött volna ez a recept, de lesznek még meleg napok:-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! Ha sütés nélküli desszertre vágytok, akkor ez (is) a ti süteményetek! :)

    VálaszTörlés