2014. február 7., péntek

Sportszelet szívek Valentin napra

Ezeket a kicsi sportszelet szíveket még két éve készítettem Nyuszifülnek Valentin napra. Nem szokásunk nagy ajándékozásokba kezdeni ezen a napon, inkább csak egy kellemes vacsorával szoktuk "ünnepelni". Úgy gondoltam, hogy ezt a desszertet mindketten szeretjük és kicsit feldobom azzal, hogy ilyen formában készítem el. Még a Lidl-ben vettem a szilikonformát, azóta is minden évben ilyenkor megvásárolható náluk. Ha jól láttam a katalógusukat, akkor idén idén is hirdetik.

Receptet megtalálhatjátok itt.




13 megjegyzés:

  1. Nagyon helyesek:) A lányom biztosan elkészíti, mert nagy sportszelet rajongó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyorsan elkészíthető, szinte gyerekjáték és finom is :)

      Törlés
  2. Nagyon finom és milyen jól mutat ebben a formában!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon dekoratív lett ebben a formában, apró kis figyelmesség Valentin napra:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A férfiak szívéhez mindig a hasukon át vezet az út :)

      Törlés
  4. Jó az ötlet és ezt az édességet mi is nagyon szeretjük! <3

    VálaszTörlés
  5. A sportszeletet mi is nagyon szeretjük, milyen dekoratív így készítve! :) Nagyon szépek! :)

    VálaszTörlés
  6. Húú, ezek a szivecskék nagyon eltaláltak lettek!!! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek lettek. Kérném ezt a tányért mind! :)

    VálaszTörlés