2014. február 18., kedd

Túrófánk

Ezt a receptet Éva barátnőmtől kaptam, mert neki ez a kedvenc fánkja. Kipróbáltam és valóban egy puha, finom fánkot kapunk végeredményül, amit ráadásul nagyon egyszerűen el lehet készíteni. A recept pedig tökéletesen megfelel Flóra játékának, hiszen az egyik kedvenc alapanyaga a túró elég nagy mértékben megtalálható benne.

 Hozzávalók:
  • 25 dkg túró
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 2 db tojás
  • 1 evőkanál porcukor
  • 1 csipet só
  • 7 evőkanál liszt
  • 1 kávéskanál szódabikarbóna 
A hozzávalókat összegyúrom és vizes kézzel golyókat formázok belőle, amit forró olajban kisütök. Kiszedem és lecsöpögtetem róla a felesleges olajat, majd porcukorral megszórom. Ízlés szerint lekvárral vagy csak simán cukorral megszórva fogyasztható.



10 megjegyzés:

  1. Köszi a receptet, ezt elmentem :) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, érdemes kipróbálni, mert megéri :)

      Törlés
  2. Egy újabb fánk recept! Pont még ennyi túróm maradt, lehet hétvégén újra fánkot sütök. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a túrófánkot.:)

    VálaszTörlés
  4. Fánkból sosem elég:-) Túrósat még nem sütöttem... ideje volna!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ígérem nem bánod meg, ha kipróbálod, mert fantasztikus a végeredmény! :)

      Törlés
  5. Imádom, az egyik legnagyobb kedvenc a fánkok közül. :) A tiéd nagyon fincsinek látszik.

    VálaszTörlés