2014. február 1., szombat

Brokkolis tészta

Gyorsan és könnyen elkészíthető ez a tészta. Kell ennél több vacsorára vagy ebédre, ha nincs túl sok időnk? Egyik kolléganőmtől kaptam a receptet és rögtön megtetszett. A végeredmény pedig egy fincsi és könnyed étel, ami még egészséges is :) 

 Hozzávalók:
  • 50 dkg brokkoli
  • 50 dkg bármilyen száraz tészta
  • 100 grammos natúr ízű tömlős sajt
  • 3 dl főzőtejszín
  • 1 közepes vöröshagyma
  • szerecsendió, só, bors
A brokkolit rózsákra bontom és felteszem sós vízben megfőni. Közben felteszem a vizet a tésztához is és a szokásos módon elkészítem majd a tésztát. Ha megfőtt a brokkoli leszűröm róla a vizet. A vöröshagymát üvegesre pirítom egy kevés olajon és hozzáadom a tömlős sajtot, majd a brokkolit, végül pedig a főzőtejszínt és ízesítem szerecsendióval, sóval és borssal. Egy kicsit hagyom, hogy sűrűsödjön és elzárom alatta  tűzhelyet. A kifőtt tésztával összekeverem és találáskor egy kis reszelt sajttal megszórom.



10 megjegyzés:

  1. Nagyon finom, én is szoktam majdnem ilyet főzni, a brokkoli amúgy is a kedvencünk és nagyon egészséges:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom lehetett! A brokkolival még ismerkednem kell:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem a brokkolit. Próbáltam már levesben és salátában is és mindig fincsi lett a végeredmény! :)

      Törlés
  3. Nálunk is nyerő a brokkoli, én sajtos besamelt szoktam készíteni és azzal forgatom össze a zöldséget. Guszta :)

    VálaszTörlés
  4. Én nem, de a család többi tagja tésztarajongó, én meg szívesen készítem, mert gyorsan készen vannak a tésztás ételek. A klasszikus sajtos, krumplis, diós, káposztás mellé egyszer beiktatom ezt a változatot is. Szerintem sikere lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig fel sem tűnt, hogy mennyire szeretem a tésztákat. Mondjuk tényleg finomak, könnyen variálhatóak és egyszerű elkészíteni őket :)

      Törlés
  5. Brokkoliból szinte csak levest szoktam készítve és néha párolom köretnek. Tetszik ez az új módija! :)

    VálaszTörlés