2014. szeptember 2., kedd

Tárkonyos csirkeleves - Blogkóstoló 18. fordulójára

Nem vagyok nagy levespárti, de amikor Zsuzsi oldalát böngészve megláttam ezt a levest azonnal tudtam, hogy el kell készítenem és szeretni is fogom. Hát nem tévedtem! Fantasztikus levest készítettem, nagyon ízlett itthon a családnak is, úgyhogy tuti elkészítem még! Köszönöm szépen a receptet! :)

 Hozzávalók:

  • 4 evőkanál olaj
  • 1 db nagy vöröshagyma
  • 2 db nagy sárgarépa
  • 50 dkg csirkemell
  • 2 evőkanál liszt
  • 1 db citrom leve
  • 4 evőkanál tejszín
  • só, tárkony, bors, vegeta
A hagymát megpucolom és apróra vágom, elkezdem az olajon megpirítani, majd hozzáadom a felkockázott csirkemellet. Ha már megpirult a csirkemell fűszerezem a husit, majd az edénybe borítom a felkarikázott répát, a lisztet és felengedem két liter vízzel. Ha felforrt, akkor még fél órán át főzöm a levest, hogy a hús és a répa megpuhuljon. Ha már jó akkor leveszem a tűzhelyről, belefacsarom a citrom levét és hozzáadom a tejszínt.




3 megjegyzés: